Therese Järnström

Tidsbrist

Publicerad 2015-03-13 09:45:53 i Allmänt,

Den här gången mina kära läsare är den enkla orsaken varför jag inte har bloggat helt enkelt att jag inte har haft tid. Ber om ursäkt, mest till future Therese som gärna läser om vad jag gjorde i mars 2015. Blir bara en snabb uppdatering här nu eftersom jag hade planerat att tvätta kläder och reda upp i Miles rum denna fredag morgon, exciting stuff you know. Hur som helst, nu bor vi i kvevlax! Så nu vet ni det ifall ni har vägarna förbi så är det ett rött radhus som man ser från riksväg 8. Så tiden har mest gått åt till att flytta, packa upp och ner och städa och laga mat och sånadär housewife things. Men lite mer spännande saker är på kommande, nästa vecka på tisdag drar vi iväg till Iso-Syöte och i början på april tar vi Miles under armen och flyger iväg till England igen. Och så har vi ju helt vårfeelis så man kan ju inte vara annat än glad då! Lite bilder på det så ska jag försöka få tid till en riktig uppdatering någongång snart.
 
 
Här bor vi nowadays!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela