Therese Järnström

Midsommarveckan

Publicerad 2015-06-22 22:53:11 i Allmänt,

Nu är midsommarveckan över och vi har hunnit med mycket skoj! Vi fick ju besök av svärföräldrarna förra söndagen och dom åkte hem igår. Vi hann inte med allt vi ville göra men bland annat hann vi med ettårsfotografering, shopping, sista besöket till fysioterapeuten för Miles, en underbar middag vid Strampen, förberedelser för Miles kalas och sist och slutligen middsommarhelgen spenderades med kalas för Miles på fredag och på lördag var vi till villan i Vexala och njöt av det fina vädret och avslutade midsommar med middag vid nabben med familjen Ljungars (+ Angelica ;). Igår på förmiddagen körde vi dom till Vasa flygfält och dom åkte hem igen, men det känns redan som att det var typ flera veckor sen dom var här för jag har så mycket jag måste få gjort nu att jag bara fortsatte med allt jag inte hann göra under veckan dom var här. Idag har jag prissatt saker till loppis hela dagen, insåg inte hur mycket jag har att sälja förrän jag började gå igenom vår skrubb. Så ska det förstås packas den här veckan också, sista veckan vi bor här! Menmen, mer om det i ett annat inlägg, nu kommer lite bilder från veckan som varit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela