Therese Järnström

Juni

Publicerad 2015-06-02 23:27:02 i Allmänt,

Alltså jag har bara en sak att säga, hur hinner folk blogga egentligen, eller iaf mammor? Please tell me! Jag hinner aldrig göra någonting jag vill känns det som. Tiden bara flyger iväg, dag efter dag, och jag hinner aldrig med någonting! Så ja, i princip skriver jag ett inlägg bara för att säga att jag aldrig har tid att sitta framför datorn ;)
Det är redan Juni och denna månad händer det mycket, jag har blivit konsult för Perfect Home så jag kommer jobba mycket med det, svärföräldrarna kommer hit en vecka, Miles fyller 1 år (!!), vi kommer packa och flytta och gå igenom saker och sälja mycket på loppis. Till allt detta kan jag ju tillägga att Miles somnar väldigt sent på kvällarna så som ni kanski förstår blir det väldigt lite fritid. Men men, det går bra! Jag ska iaf försöka skriva ett inlägg om Miles nu när han närmar sig 1 år. Nu tänker jag gå och lägga mig så god natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela