Therese Järnström

Tandsprickning

Publicerad 2015-02-16 23:03:18 i Allmänt,

Hello på er ladies and gentlemen, nu slänger jag åter igen in ett inlägg.
Har mycket på gång nu, men saker och ting har börjat reda ut sig i alla fall. Idag blev det klart att vi kommer flytta till en radhuslägenhet i Kvevlax. Så nu är det packning som står på schemat, men inte mycket tid över till det just nu eftersom Miles lider största delen av dygnet av sån smärta att man kan inte annat än hålla honom och trösta.
Hans 2 första tänder ploppade ju upp sådär mittiallt när vi var på väg hem från England, utan problem. Men nu märks det tydligt att det är där det tar ont, hela dagen lång, men såklart mest på kvällen och natten. Han äter väldigt dåligt och sover nästan inte alls. Han sover som bäst när man är ute och promenerar, men det betyder ju att den enda "fritid" jag skulle ha att packa i lugn och ro så måste jag vara ute och vandra istället så att han kan sova. Men jag klagar inte, såklart är det viktigast att Miles mår bra. Min pojkvän jobbar inte så mycket nu just heller så det är ju bra. Det löser sig, ska ni få se. Jag är ju en master på att multitaska. Har väl mycket jag skulle kunna skriva om ännu men jag borde nog passa på att sova lite nu medan Miles sover. Auf Wiedersehen!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette Ljungars

Publicerad 2015-02-17 12:56:21

e ledi nästa vecka måndag å onsdag så bara kast an ti mommo så ni får packa å sova lite :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela