Therese Järnström

Challenge accepted

Publicerad 2014-12-03 09:15:37 i Allmänt,

Lite efter alla andra ska jag nu anta mig utmaningen som jag fick av Mimmi (orkar inte ta reda på hur man länkar så nu gör jag så här istället) aka mariaheikkila.blogspot.fi för en tid sedan. 
 
Fråga numero uno.
Vad är det roligaste med att blogga?
 
Det är ju nog att veta att det kommer alltid finnas där och om 1, 5 eller 10 år kan jag gå tillbaka i tiden och läsa vad jag skrev, gjorde och tyckte och om hur det var när Miles var liten. Just därför skulle jag behöva ta mig i kragen och bli mer aktiv men just nu har jag en period när jag känner att jag inte orkar blogga.
 
Fråga numero dos.
Vad gör min blogg speciell?
 
Hehe, min blogg är nog inte speciell alls. Så no comments där. 
 
Fråga numero tres.
Hur ser min blogg ut om ett år?

Förhoppningsvis är jag aktiv dagligen och skriver om mitt mycket intressanta liv. Jag har även en dator så det är lättare att skriva och lägga in fina bilder. Kanske jag också har lärt mig lite knep så jag får bloggen att se bra ut också.
 
Fråga numero quattro.
Vilket var mitt bästa inlägg?
 
Av dom få inlägg jag har var nog mitt överlägset bästa min förlossningsberättelse. Sen har jag nog en massa bra inlägg i mitt huvud också men där stannar dom. Än så länge.
 
Fråga numero sinco.
Vilka andra bloggar inspirerar dig?
 
Det är inte bara det att jag är väldigt dålig på att blogga själv men jag läser väldigt få bloggar regelbundet. Jag har helt enkelt inte tid och jaa, är bloggen inte väldigt bra så orkar jag inte prioritera min tid till att följa den. De bloggar jag följer och som alla inspirerar mig på ett eller annat sätt är dessa: Carro (carolaekman.com), Pessi (pezsi.com), Daniela (krooks.blogg.se), Mimmi (mariaheikkila.blogspot.fi), Janina (janinas.vimedbarn.se). Ja, det var väl det. Finns nog några andra bloggar jag läser nu som då men inte regelbundet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela